26 Nisan 2011 Salı

Shaiya tr kasma yerleri ışık ittifakı

İlk lvllerde zaten rahatlıkla 10 11 lvle ulaşabilirsiniz. Bundan sonra kasmak için 17 18 lvle kadar cornwell zindanında parti ile veya gelip ordakileri kasan yuksek lvllerle birlikte kasılabilirsiniz. 18 lvlde map 2 (arktuis) e geçip az ilerdeki harpy seirofon gözlemcilerinde 23 24 lvle kadar kasılabilirsiniz. 25ten sonra korsanların oldugu harbor limanında seri kasabilirsiniz. 30 lvl oldugunuzda maitreyan onunde ve içinde 33 oldugunuzda cloron tapınagında kasılabilirsiniz.
40a kadar cl1 40-45 arası cl2 45-48 arası cl2 sizi cok hızlı bir şekilde kasacaktır. 48den artık pandora çöl gibi haritalara geçme vaktiniz gelmiştir ancak ne yazıkki buralarda kasan birilerini yada kp partiyi bulmak cok zordur. Bu yüzden eger pandorada seri kasamayıp 5k 5k exp alacagınıza 50 lvl olana kadar cl3te toplu kesip cok daha seri exp kasabilirsiniz. Aynı zamanda topladıgınız itemlerlede para kasmıs olursunuz. 50 lvle bu dediğim yerlerde tp taşı ile KENDİM kasarak 23 gunde geldim.Yani 50 60 lvl bir arkadaşım falan kasmadı beni. 60 oldugum zamanda 50-60 arası kasma yerlerini tekrar yazarım :)
Oyunda birbirimize saygı göstermeyi unutmayalım.
İyi oyunlar...

4 yorum:

  1. haha dostum adamlar 31 de cl1 de 36 da cl2de 40 ta cl3te 42 de pandorda 47 çö2 orman kasıyor sen naptın yahu

    YanıtlaSil
  2. 31. levelde CL 1 de ,36. levelde CL2 de parti ile kasılabilirsiniz.40. levelde cl3 te seri kasılabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. Ben 32 lvl rahipim cl beni kasmıyo

    YanıtlaSil